why don't make an effort?

Första skoldagen på två veckor var ganska slapp,  kan inte påstå jag ansträngde mig nått speciellt... dags att ta fram "mamma" Frida till på fredag jag har lovat att baka till kommunikationen, men ska nog inte bli några problem, för jag älskar att baka! Sluta ju inte förens 4 idag, så hann nästan bara hem för att sedan bege mig till gymmet och sprang hela 45 min på löpbandet :D (stolt!) När jag kom hem unnade jag mig vanlij glass med chokladsås och hallon riktigt gott! Och självklart kan jag inte slita mig från gossip girl nu + att jag sitte och gör mina naglar som har blivit sådär, men nu sitter de ju där de sitter så får duga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0