I've played all my cards

Lustigt nog var jag och tränade förut efter praktiken! Nu känns de skönt att ha gjort något... så i morgon funderar jag på att simma! Idag på praktiken höände de inte spciellt mycket förens vid 11, då stress brött ut... hehe kom så mycket folk ochcskulle äta samtidigt och de fanns inte bord till alla... Själv skulle jag vara på 100 platser samtidigt, dela ut dricka, plocka fram kaffekoppar, torka av bord och plocka bort disk..men sen runt 1 så blev de lungt... Då gick vi upp och plockade bort lite från vinden.

I morgon blir de ingen praktik för att jag ska till skolan och vara med på projekt dagen, projektet  ska snart vara klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0