Love is a hard game to play

Igår var jag på bio, vi såg twlihgt? (vet inte om de stavs så) Den var bra, stod de skulle handla om vampyrer då tog jag förgivet de var en skräckis men inte, blev inte rädd en ända gång. De vissa sig mer vara en kärleks film vilket bara gjorde mig lyckligare :) Och nu som vanligt kan jag inte låta bli DH kommer nörda de hela dagen idag med, skulle få låna 3ans säsong av Josefin och Annika, gissa, den kan behövas snart.. (herregud är jag besatt?)

Försöker skriva klart religonsarbetet med men de är ju så extremt tråkigt.... Och Franska boken lockar inte den heller...

Kommentarer
Postat av: josefin

det är bara att säga till när du vill ha säsong 3 :p

2009-01-04 @ 22:28:54
URL: http://charleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0