hunger

Äntligen helg igen! Igår var en otursdag att tala om... Vi skulle in till stan och lånade en audi kombi av en hotellsnubbe(ingen gamal bil), men vi kom inte så långt den började koka precis innan den nybyggda vägen och vi fick köra i 40 och stanna varje kilometer tills vi kom in i till stan, men de var inte kylarn de var fel på tror jag, de var nått annat, vet ej vad .. Jag shoppade lite saker iaf, mest ute efter byxor eftersom dmina favisar har gått sönder och de flesta andra sitter som sopsäckar ... Sen på kvällen var jag fyllechaffis åt några boys. Förfesten örjade hos F.Grundström och varade till ungefär 12 då vi trog till hårstorp där Josefin och ida hade deras födelsedags fest :)

Nu sitter jag och väntar på en tjej som ska komma och pröva min lilabalkläning, hoppas den lir såld, måste lägga pengarna på en ny till i år :) Sen ikväll är de sexparty hemma hos Frippy lotion, ett par tjejer har ett UF företag på skolan så varför inte pröva lixom, hehe.


två tröjor i från h&m, en vit & svart vanliga tröjor från gina och skinhandskar från Cubus, 2 par jeans från JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0