I'm a dreamer

Idag har jag haft 3 nya lexioner, psykologi, kommunikation och friskvård. Alla kurserna verkade vara slappa och iaf lite intressanta.... Slutade skolan vid 16 då Jag, Amanda, Nelly och LisaB gick till p2 och snackade projekt, dock kände jag att jag behövde något nyttigare än brownie, så blev en kycklingsallad med curry! :) Hann även ta kortet till mitt körkort, äntligen! Nu ska jag se mina sista avsnitt av Desperate houswives, som någonsin gjorts, känns sorgligt nu när jag sett DH, SATC och Scrubs... vad blir de nu? Gossip girl kanske?

Jag har fått praktik plats, och tro de eller ej, kan någon gissa var jag är? haha joo jag är på posten! men nu inte som brev,brevbärare utan ska vara på företagscenter och ev lite siemens, så de blir mer företagsaktigit och lite pengar inblandat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0