blablabla

Sitter nu och ser tv4 filmen, drömkåken. Tycker den är så klockren :)

Igår kom jag hem från jobbet vid 5, helt slutkörd då de var reklam och tjocka kataloger då var jag inte så pigg så somnade nästan direkt och sov ett bra tag idag. Så kändes helt okej att inte träna varken idag eller igår, även fast jag lovade mig själv de.
Idag har vi haft lite kalas för mamma som fyller år i morgon :) Sen gick jag och Lina ut på en timmes promenad som kortades ner lite och åkte ner och sola. Det är så kallt ut och man känner sig så blek så riktigt skönt att sola.

Kommentarer
Postat av: amanda

Drömkåken är en äkta Frida-film. hahahahahahah!

2009-01-08 @ 18:16:46
URL: http://amandaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0