you are my drug

Marknadsföringsprovet äntligen avklarat! Prov på en hel termin, men tror de gick ganska bra iaf.. Var hos syv idag också och pratade om vad man ska bli o blabla.. Det lutar åt butiks/avdelnings chef eller internationell cevilekonom, får se lite kanske ändrar mig.

Nu är jag helt fast klistrad framför tv:n och desperate (som vanligt), ( inne på säsong 4 nu..) man lockas av att se ett avsnitt så händer de något spännande så blir de ett till och ett till... Jobbiga är ju att de är 45 min långa så det tar ju lite tid...


I förrgår försökte jag, Nelly och Amanda på oss gymmet, gick faktiskt bätttre än väntat... Sen Igår var jag, Nelly, Amanda och Mallan på gympa, den var riktigt bra!  Blir någ fler gånger!

 
Införskaffat mig en till tubkjol i marin och vita tenniskor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0