Jobbigt att jobba i värmen!

Fasen vad jobbigt det är att springa och cykla i den här värmen! Tycker att de är varmt att bara sitta still... Men ska inte klaga för bättre att det är solen än att det regnar! Men jag önskar också att jag fick ligga på standen hela dagarnna och bada..

I morgon är det lite födelsedagsmys hemma hos Amanda som fyllde 19 i måndags, vi ska grilla och dricka lite, sen ska de andra ut, men fattig som man är så måste man stanna hemma.. Det är inte billigt att flytta hem ifrån!

Längtar till nästa helg då jag får min studentpresent, vi ska åka till stockholm över helgen! :) Så skönt att komma iväg lite...

Kommentarer
Postat av: amanda

jag ska iaf bjuda dig på en grogg, så du kommer lite i stämning ;)

2009-07-03 @ 00:10:45
URL: http://amandaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0