making some cookies!

Var på riktigt bakhumör igår! Bakade muffins, hallon&jordgubbspaj och kola kakor :) Sen efter jag hade bakat så blev jag lite för rastlös, så åkte till Simon och såg på hannibal, the red dragon som gick på 6an och fikade :)

Lisen följde med mig hem idag efter jobbet och fikade, riktigt mysigt, kul att göra saker efter jobbet också, slutar ju runt 13-14 varje dag så man har ju hela efter middagen på sig att göra saker, me like! Tyvärr är man ju ganska trött också när man har cyklat runt som sprungit som en dåre i 3 timmar... Är glad att jag har valt att börja plugga nu ist för att jobba, nu när man pluggar så kommer man ju att jobba med något man vill sen. me like










Kommentarer
Postat av: Lisa (igen) haha

Det blir plugg asså!! Fan va kul, lärare eller? :)

2009-07-27 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0