5 dagar till flytt, 13 till studenten!

Vi åkte upp till stugan igår, och jag tog mitt första dopp igår, lr nja dopp och dopp jag var iaf i vattnet... Men idag ska det ju tydligen regna och vara runt 10 grader. Fast här är det fortfarande strålande sol. Regnet kommer väl när vi ska ut och padla med friskvården sen..

Chefen ringde igår och nu fick jag veta att jag börjar den 15,. Tar studenten på lördgen sen är det bara att vila ut på söndag och börja på måndag. Får jobba kväll hela första veckan, så blir 12 timmars 7-19 onsdag torsdag, då jag även ska cykla.  Men det är bra med jobb nu, pengarna behövs! För på söndag går flyttlasset in till stan, och Frida den ultimata Finspångsbon blir nu mera Norrköpingsbo. (lugn jag kommer komma tillbaka). Känns så overkligt att nu flyttar jag hemmifrån, nu måste jag laga mat själv varje dag, diska, städa och klara av att plugga. Men de ska nog gå bra, jag längtar faktiskt :), blir dock lite mycket med att jag tar studenten i samma veva, men de löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0