Fin besök med onyttigheter

Klockan är 20 över elva och jag har aldrig varit piggare, (blir man pigg om man sover för lite?) Kan dock ha med att göra att jag druckigt kaffe konstant sedan klockan 8 då Simon kom på besök :) Men de här med att inte äta kolhydrater sprack med, har hållt det sedan studenten nu, mennu kunde jag inte motstå bullarna och kladdkaka med nyvispad grädde! Jummie! Men lite kan man ju fuska (ibland..).

I morgon är jag ju ledig så får sova lite längre än halv 5 iaf, men så extremt jobbigt att gå på begravning, då min gamelmormor ska begravas... (life goes on)

Måste försöka sova nu, även om jag skulle kunna spring 8 varv runt Svergie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0