Måndag

Inte hunnit att fixa kamera sladden än så jag kunnat fått in bilderna på de extremt söta tussarna :)

Känner att jag nästan har kramp i benen efter att ha cyklat runt hur mycket som helst med reklam och irrat bort mig på tegelbruket. Tror jag fattar de nu hur husen är upplagda, men från början verka det inte vara någon ordning alls... Men de går nog bättre längre fram i veckan!

Bakade kladdkaka igår, hur gott som helst men ska frysa in resten nu så jag inte äter upp hela själv.... (risken finns ju) Sedan gick ju första Hannibal, inte så läskig som jag hade tänkt mig men det räckte tydligen för att jag skulle vara vaken till tolv när jag visste jag behövde gå upp halv 5...

Nu ska jag ta och börja plocka igen, känns inte som att man gör annat än att plockar reda på saker, diskar och lagar mat, suck.. Men de blir ju bra när allt är klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0