Mösspåtagning!

Har inte hunnit att blogga, fullt upp med att packa just nu, men allt blev färdig packat igår och i morgon börjar flytten! Vi får nyckel idag :) Trodde inte jag ägde så mycket saker men blev hur många kartonger som helst!

I Onsdags kan man säga att studentveckan började, vi förfesta hemma hos Sagge och gick till O'learys. Kändes dock inte så studentigt eftersom vi inte har haft mösspåtagning.... Sen i torsdags var det vollyboll tunering, dock var det bara Jag, Frida, Amanda och Fanny som var på, Lisa var även med som suport! Var skitsnygga i leggings och body ;) haha. Efter matcherna tog vi en trevlig tur ut i skogen och hämta Nelly och sen åkte och köpte godis. Sen efter tuneringen så var det friskvårdsavslutning, vi fick göra mini spa i ansiktet och jag fick ett litet kitt med mig hem för jag var med i vinnande laget i skogen :) Hämtade även min balklänning som Emma var klar med, Tack Emma! :)

Nu i morse var vi hemma hos Kristina på frukost, för att ha ett fint avslut på kursen, jättemysigt var det! Och nu ska vi snart upp till O'learys för att äta avslutnings middag med elevrådet :) Sen så är det studentmöss påtagning! Jag har på mig en jättefin rosa klänning som jag fick av R, hur fin som helst! :) För att inte glömma är det valsträning efter det med.

Ikväll är det den riktiga invigningen, som ska ske på skolan, en del ska sova på skolgården, jag skippar dock det, känns jobbigt att sova och supa sig full och vakna upp i ett täölt på skolgården....

men nu blir det O'learys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0