Smått o gott

Så himla trött just nu, dags att gå och lägga sig typ nu, men har fastnat i gossip girl...

Det är så extremt jobbigt att gå på begravning, min lilla gamel mormor; Eira Loi Neuman begravdes idag klockan 10, men man får se det positiva, hon har det bättre nu!

Idag på em var jag även tvungen att handla, inte en syn till mat i kylskåpet typ.. Man märker nu när man flyttat att vad dyrt det är med mat, (klag, klag, klag....) För att bli på bättre humör gjorde jag stora blåbär&hallonmuffins och även choklad muffins med chokladbitar i, mums! Så lyckades inte hålla in på kolhydraterna idag heller, (det här börjar ju gå bra..)

Nu har jag äntligen hittat MIN mobil sladd så ska lägga upp lite bilder sedan kolmården och shoppingen häromdan :)





OKej, hade inte så många bilder på mobilen, måste nog leta reda på den andra sladden...

Fynden på rean

Snygg bikini H&M

Tshirt med frans, Gina

Tshirt med frans Gina

lång tshirt/klänning aktig från Gina

Skor från skopunkten

Kommentarer
Postat av: emma

snygga skor! man får göra som henka och jag, leva på mackor, det är billigt och bra ^^

2009-06-25 @ 22:29:37
URL: http://mmjrl.blogg.se/
Postat av: Lisa

Usch för begravning, morfars är om två veckor. Vad mycket kläder du har fyndat. Man kanske borde åka in en dag och försöka hitta lite billiga kläder, trots att jag inte är i behov av det. Det var länge sedan vi träffades, ska du följa med och äta på ettan på onsdag? :) karm

2009-06-26 @ 18:47:34
URL: http://lisabakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0