I smile and I try to meen it

Posten festen var riktigt rolig! Började med att jag åkte till Lisa och att vi senare gick till marie på förfest. Igentligen var de lite synd att lämna för festen för ingen var riktigt sugen på bowling men vi drog ner till o'learys och bowlade en timme, tro det eller ej, jag var med i de vinnande laget! woho! Priset var ju ¨dock en lite choklad kaka som inte smakade alltför gott... Sedan blev de lite mingel och mat och redan vid 11 kände jag att de var dags för min del att åka hem, helt slut och inte nyketr någonstanns... Så har nyligen varit nere i Finspång och köpt med mig både lite chips och godis för att använda på min bakfylledag tillsammans med melodifestivalen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0