Mardi

Varför blir man så segav att bara sitta hemma och ingenting göra? Funderar på om jag ska gå ut och ta en riktig power walk! Fick ju iofs min motion när jag fick springa till bussen idag när jag skulle hem för attinte missa den, och de var precis på håret... Hade en riktigt slapp dag i skolan, hade internationell ekonomi på morgonen och efter lunch svenska.. Satt även och tog betalt för balen nu, så passa på att betala allihopa nu innan fredag!

Känner jag skulle behöva plugga matte, men vem orkar de, så himla tråkigt och känns totalt onödig kunskap sådan matte vi läser nu? vad ska jag med den till?

Om en månad och en dag tar vi studenten jag har inte många saker kvar att göra, 5 saker bara!

•Filosofi uppsats; Finns Gud?
•Internationell ekonomi uppgifterna
•Internationell ekonomi power point
•Matte C nationella
•Ekonomi prov; Avtal


snygg bikinifrån h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0