My weekend

Tyvärr är helgen slut... I fredags kom som sagt, Robban, Helge, Henka och Emma till mig och vi såg hockeyn, dock  gick den ju som de gick men men...

I lördags så hände de inte speciellt mycket var nere och stor handla, fick åka runt på tre ställen för att inte allt fanns, så blev netto, ICA hårstorp och Bhallen. efter de åkte vi hem till Helges föräldrar för Helge glömde sin mobil hos mig och vi drack expresso, tror aldrig jag blivit så pigg... På kvällen åkte jag och Robban upp till stugaan och överraskade mormor och micke, de blev jätte glada. Vi satt mest och snackaade och allmänt myste :)

Idag blev det en sväng till factory outlet, även Robbans pappa och bror följde även med. Tror jag handlade upp all höganäs som fanns, haha nevers men blev mycket porslin och ett par kalsonger till pappa som fyller år i morgon! Em blev det att åka till Lotorp och se på fotboll tyvärr sluta de 1-1, men de var Lotorps match! Kvällen avslutades med att åka och bowla på o'learys med Emma och henka, behöver ju inte ens ta upp vilket lag som vann... hehe. Nu ska jag sova!

17 Juni åker jag och Emma till Ullared!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0