PLUGG!

Gör inget annat just nu än att plugga. Känner mig helt sjuk och krasslig också så helst vill jag bara ligga hemma och sova. Sov nästan ingenting i natt heller, så lyckades försova mig i morse, visserligen bara med 10 minuter, men eftersom vi skulle ha redovisningen i internationella ekonomin så var det mycket tid...  Annars har det inte hänt så mycket, åkte och hälsade på Robbans mormor i Katrineholm och stannade i vingåker på vägen hem i söndags, men orkade dock inte gå omkring bland alla kläder, men fick med oss lite små prylar från ittala.

Efter skolan idag ska jag jobba, bra med pengar för att bara åka lite bil runt landet, måste även plugga mer matte och ekonomi! yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0