a week

Har börjat drömma massor av konstiga mardrömmar så har jätte svårt att somna och när jag vaknat kan jag inte somna om...

Så nu sitter jag här har varit vaken sedan klockan sex och har fått för mig att snart åka in till stan och titta på lite julklappar. Min Micke fyller ju 50 år nu och ska firas på lördag så måste hitta en bra present! 
 
Börjat funderat på julklappar med. I våran släkt drar vi ett namn varje år och till den personen ska man köpa en hemlig klapp som denna personen inte vet vem det är i från, skit kul! Förra året fick jag min kusins kille Pontus och i år har det inte blivit lättare om jag säger så! Men jag ska komma på något riktigt kul!

1 vecka kvar till jag fyller den (himla underbara) åldern 19!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0