Måndag!

Jobbar eftermiddag från och med nu tills någon säger att jag inte ska längre... hmm, kan innebär tills i morgon eller tills några månader :S Beror på hur länge som hon som jag är vik för är sjuk. Så nu hämtar jag post och tömmerbrevlåder  :D haha

Annars så tapetserar vi eller packar som galning!  Men nu ser det riktigt fint ut och alla möbler flyttas på lördag!

Är lite nervös iinför i morgon när jag ska och prata med Lisas chef om vikariat och sånt, alla frågor o så :P Men å länge man är ärlig och svarar någorlunda ska de nog gå bra :)


Kommentarer
Postat av: emma

DET GÅR BRA!! Annars ska du säga att dom ska ringa till mig så ska jag rekommendera dig, det lovar jag ;)

2009-11-02 @ 20:54:39
URL: http://mmjrl.blogg.se/
Postat av: Lisa

2009-11-04 @ 15:23:14
Postat av: Lisa

Hej Frida! Hoppas att allt är bra med dig. Läste att du hoppat av skolan, men som du skriver så går det ju att komma tillbaka! Du kännde att du behövde lite fritt från plugget eller? Hur verkade utbildningen vara annars då? Ha det fint! Kram kram.

2009-11-04 @ 15:25:17
URL: http://krlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0