a cake

Nu är det bara begrepp som gäller i mitt huvud, dock städning också. Blev tvungen att städa förut så nu är jag lite sur...

Emma och jag har varit duktiga ändå! Igår pluggade vi på begrepp och slrev om dem och greja och jag gick upp klockan 8 i morse för att åka till Finspång och plugga! Så nu har vi hittat "alla" begrepp (tror vi iaf) så i morgon blir det plugg och minihemtenta! Nu ska jag snart iväg och äta Thai med alla och säga hejdå till John som åker till Thailand, blir ändå lite mysig avslut :)


var ju även tvugna att ha kladdkak till pluggandet med sockerbitar i!

Jag, sitter som ett otåligt barn och väntar! haha


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ett tips är att tänka på begrepp som kan kännas väldigt självklara att de inte kommer vara med. Iof var de i begreppstenta nr 2 men vi hade begrepp som individ och rättvisa och de är kanske inte begrepp man tänker på. Lycka till sen på dagen D:)

2009-10-16 @ 22:09:35
URL: http://missborren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :)

2009-10-17 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0