my life be like

Sitter nu och äter en rejäl frukost med ägg och yougurt med flingor. Kändes skönt att lämna in protfolion igår så man kan gå vidare med annat.

- Uppsats
- Portfolio
- Vfu-uppgift
- Litteraturseminarium
 
VFU-uppföljning
- Begreppstenta
- Uppsatsseminarium
- Kursseminarium
- Didaktiska modellen
 
Ja, jag snodde listan av Emma, men varför göra en ny när det finns än :) (Men Emma du hade glömt Didaktiska modellen, hur kan du någonsin glömma den? ;))

Så nu gäller det att verkligen sattsa, är sjukt nervös för tentan, var det 80% som kuggade förra gången?

Men skolan är ju inte allt! Blev inget IKEA för oss heller, så blev en tur i stan och leta reda på present till Titti.
Sen igår frågade JOhn om jag ville komma på hans avskedsmiddag, så på fredag blir det att säga hejdå till John, han ska ju vara borta länge! Finns det bullar där? ;)

Och på tal om bullar så bakade jag Brownies igår! Så bjöd hit Simon på fika. Mina cupcakes tog slut nu så jag måste baka nya :)

(P:.S Emma, jag skiter i så och men ;))


Kommentarer
Postat av: Emma

men hallå: kursseminarium=didaktiska modellen, daaah?! ;)

2009-10-13 @ 12:50:55
URL: http://mmjrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0