pinkheart

Just nu är jag inte på så bra humör... Vilket de flesta runt om kring mig nu har märkt. Igår var jag tydligen så nere så att Frida valde att pigga upp mig genom att ge mig en present! Glad blev jag iaf hihi. Jag fick ett rosa hjärta! Hur mer fridigt kan det bli om det inte är hjärtan och rosa? :)

Tyvärr hjälpte det ju inte så mycket att allt släppte.. Dock har jag inte gjort mitt val än för är lite orolig at det inte ska finnas jobb och så, men kan ju inte dra mig igenom när jag inte orkar! Visst jag älskar barn! Men lärare kanske ändå inte är rätt val? Men vad vet jag... Förstår alla som sa att man inte skulle orka plugga direkt efter studenten, jag är ju trots allt den ända jag vet som hoppade på högskolan direkt. Man kan faktiskt ta ett sabbats år och komma igång igen!

Så om några månader blir det att flytta igen, till Finspång! Igen är väl förvånad? ;) Ska kolla på några lägenheter i morgon med mamma och jag hoppas någon är fin!

Föresten Frida fyller år idag! Grattis!


fint va?




Kommentarer
Postat av: Emma

yeah right några månader, in my ass ;)

2009-10-23 @ 15:02:58
URL: http://mmjrl.blogg.se/
Postat av: robban

mmm fixa lite deg så du har råd o bo ;)

2009-10-25 @ 17:24:36
Postat av: Jesper

Man kan börja plugga när man vill Frida. Jag för min del väntar till hösten -10. Det behöver inte betyda att man inte kan sysselsätta sig under tiden. Lycka till med lägenhetsletandet. Östermalm är ju trevligt har jag hört.



/ Jesper

2009-10-25 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0