PLUGG igen!

Har precis haft ett litet "ryck" om man kan kalla det de. Började riva ut massor av saker ur garderoberna, rensade bland smycken, handdukar, lakarn, kläder och skor! Känns som att allt är borta! Känns skönt nu efteråt men blir ju bara mer stressad av att jag igentligen borde plugga på tentan, kan ju inte skjuta upp de till sista dagen som man har gjort med allt annat när det gäller pluggandet de senaste åren... Känns som jag har lite koll, men eftersom det känns så så har jag antagligen helt fel. Men jag har bestämmt mig för att klara de här! Alla andra gör ju det så varför skulle inte jag det liksom? Tänkte jag även skule laga massor av mat idag så man slipper resten av veckan typ då kan jag koncentrera mig på tentan!

I morgon blir det iaf didaktiska modellen klockan 10! Ser fram emot (NOT) Ni hör ju bara på ordet hur kompicerat det är...

Kommentarer
Postat av: Robban

va roligt tusse!!! lite stavfel bara

2009-10-16 @ 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0