TRÄSKET

Nu sitter jag i samma träsk som många andra, arbetslös! Så nu har jag gjort masor av cvn som jag ska skicka och gå och lämna överallt! Måste ta tag i det här nu. Lisa skulle höra uppe på sitt jobb efter lite nummer också rekomendera mig, söt hon är! :)

Positiva iaf, Blir från och med nu storängsbo, det blev Kapellvägen = halvahyran. Så nu måste jag ha ett jobb!
Lite ledsenär jag iaf, att lämna den här underbart fina lägenheten, igår efter att ha städat i 7 timmar så ser man hur fint de är med alla strukturer och vinkar..




Farlig? ;)


Kommentarer
Postat av: emma

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

2009-10-29 @ 00:25:04
URL: http://mmjrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0