plugg, plugg ,plugg

Gör jag något annat än att plugga? Jag tror inte de, känns inte som det just nu iaf... Det är mycket nu som ska läsa och fixas, men det känns som jag har börjat fått koll nu, och det är skönt! Känner mig faktiskt duktig också, för kan tänka mig att inte alla riktigt är så intresserade. Men så länge dem i min arbetsgrupp kommer jobba så! Blev lite irriterad i fredags när inte några hade skaffat böckerna som vi bestämde skulle vara lästa till den här veckan, men men...

Emma och jag köpte grymt snygga skrivare igår! Det är t.o.m scanner och kopiator i! Känns som att de kan behövas! Mycket papper ch plugg...

I dag slutar jag vid 12 och har då tänkt gå och sola, laga lasange och sen är det bara att sätta sig och läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0