some new

Varför är jag så dum att jag inte pluggar!? Blir arg på mig själv... Nej utan ist har jag varit och köpt blommor, rensat garderoben tillsammans med Emma, kändes som om jag slängde bort halv mitt liv, de behövdes och hade typ inte lagt undan ett enda plagg om inte Emma hade sagt åt mig! Men vad ska man med saker man inte använder till?... Så nu har jag lagt ut lite saker på tradera och hoppas på att någon nappar! Allt från skor till toppar!

medans jag har Emmas kamera passade jag på att låna den till lite andra bilder också på söta små saker jag köpt  ;)


Kärlek <3


Postlåda! Väldigt Fridig, här ska jag ha alla obetalda räkningar, smart va? ;)

Vardagsrumsfönstret, med nya blommor :)

Köksfönstret, fina vita orkidér :)

Kunde inte låta bli det fina vita liljorna :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag såg minsann en till skillnad i det där vardagsrumsfönstret redan igår ;) omgörningsfrida!! ^^

2009-10-02 @ 08:56:33
URL: http://mmjrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0