jhgcfcdvkkkkkkcfdhdz

Har ju bosatt mig i Sonstorp nu för en vecka. Så ensamt hemma :( Dock är jag totalt rastlös för att det inte finns någonting att göra och jag behöver faktiskt vila i från pluggandet ett tag... Känns som jag inte gjort något annat än att plugga de senaste veckorna... Sov faktiskt till 11 idag och det var jag värd! Dock körde jag smågrabbarna igår och hämtade Linus på natten, så blev nog lite sova för det med...

Åkte en sväng till Fani igår också, John och Amanda var där, mysigt att träffas även om man inte ses så länge. För sen drog jag ut med Freddy, länge sen man träffa alla!

I kväll vet jag inte vad som händer blir väl bara att sitta här i Sonstorp och se på tv...
Men nu är det bara 5 dagar kvar! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0