o shit not you agin

Var ungefär hundra år sen jag skrev här för att vara exakt...

Har inte gjort så mycket i sommar. Har kombinerat jobb på Mogård med posten och en hel del festande! Har även fått förlängt 6 veckor med över 100% på Mogård så jag kör på! Trvis så himla bra med de jag gör och ska även läsa teckenspråk varje måndag nu fram till lucia. Kom ju in på internationellcivilekonom till hösten men känner att studier får vänta för just nu vet jag vad jag vill göra, just de jag håller på med! Har ju även fått gått intro på hyttvägen, så allt känns super!

Har även hunnit flytta från min etta på dewikan upp till nyhem där jag stortrivs i min fina lägenhet! :)

Just nu har jag varit kattvakt åt två små gullefjun när Bergström är på semster, vet inte hur jag ska kunna lämna ifrån mig dem när dem är så mysiga och underbara! Men saknar så klart min egna lilla Lisen!

En del av min sommar 2010, har inte så många bilder men här är några


































Kommentarer
Postat av: Emma

Var har du gjort av lisen då? :P

2010-08-11 @ 18:05:54
URL: http://mmjrl.blogg.se/
Postat av: Frdia

Hos mammi o pappi :)

2010-08-12 @ 14:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0