12/1

Min första lediga vardag och jag håller på att gå ihjäl! herregud sov till typ halv 12 och måste nu komma på ett sätt att sysselsätta mig till klockan 4 då vi ska ha hejdå fika för Lisa och Fanny! Så jag får helt enkelt åka ner och uträtta lite ärenden och sola lite!

Är jag ledig i morgon har jag bestämmt att jag ska vara med Emma! Och det är på tiden nu faktiskt!

I går skrev jag iaf på kontraktet på lägenheten, så 1 februari får jag börja och tapetsera! Måste även ragga lite flytt folk, så ingen som är sugen? ;)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan hjälpa dig att packa upp kartonger, inte bära och inte tapetsera haha!

2010-01-13 @ 10:51:44
URL: http://mmjrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0