jag lever...

Har varken haft lust, ork eller varit sugen på att blogga...

Men nu börjar jag få lite sug igen... Gör typ inget annat om dagarna nu än att jobbar känns det som, jobbar och flyger runt överallt...

Det tråkiga var ju att  bilen gick sönder på nyår och jag blev lite fundersam om hur jag skulle kunna ta mig till jobbet och hur krångligt allt skulle bli med flytten.. Men det är löst pappa lagade bilen idag så nu kan jag klara mig på egna fötter igen!

Har iaf fått en lägenhet på de Wijks väg så det är där jag kommer att bo nu ett tag, vägrar en ny flytt på 100 år sen... ( denna gång är det högst upp igen och ingen balkong denna gång heller ;) )

Kommentarer
Postat av: emma

den här gången har du väl ingen som röker heller? :)

2010-01-04 @ 18:48:59
URL: http://mmjrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0