OJ

Ibland har man bra dagar och ibland har man dåliga dagar... Just nu har jag haf väldigt många dåliga dagar, men känner att det börjar lätta lite, dock kommer jag väl känna så här ett väldigt långt tag till för att allt bara strula till sig...

MEN orka vara sur och negaiv för det! Jag har faktiskt haft en bra vecka! Jobbat hela veckan, bästa vädret för en cyklande brevbärare är de!
Fredagen var tokig! haha, Jag Josefin och Ida åkte in till otten, jag skulle jobba dagen efter så skulle hålla mig lugn, och det trodde jag på själv... Annika bjöd oss på varsin drink, okej jag kan ta den! Sen så blev det cider och sen blev vi bjudna till ett bord där redbull och vodka var "ta tills det är slut".. Japp det blev ju en lugn kväll... + att vi hamnade på "efterfest" och jag var hemma vid 5, skulle upp 6! Hade lite ångest där, men jag kände jag lever bara en gång och jag mådde ändå inte så dåligt, bara det att jag inte fick köra bil...
Lördagen, efter jobbet blev det en tur in till Linköping men Ida, Josefin och Alex vi åkte till Martins och deras inflyttningsfest och sedan åt några på subway, sedan gick vi ut på någon ställe(kommer inte ihåg vad det hette) men inget den kvällen blev väl så som jag hade hoppats, blev lite jobbigare än vad jag trodde... men men
Måndags var det åter till Posten.
Tisdags jobbade jag också, dock lyckades jag bli påkörd av en bil uppe på dunderbacken som bara stack!! Men som tur var tog cykeln det mesta av smällarna, har bara ett fläskigt blåmärke på låret, men som sagt kunde blivit mycke värre.... På kvällen åkte jag Josefin och Ida in till IKEA för att shoppa på oss lite, slutade med lite inredning, en tröja och självklart SKOR! 
Onsdags jobbade jag också.
Torsdag åkte jag ill stan för att gå till tandläkaren och vad säger människan?! Du har en liten glipa där på sidan sedan operationen, vill du vi sätter tillbaka tandställningen?! NEJ TACK! Inte tandställning till jag är 23 för en lite glipa som jag inte knappt stör mig på... Lyckades även fynda lite mer inredning och bra att ha saker, även en jeansskjorta :)

I morgon blir det jobb och på kvällen har jag ju fått lite förslag så får se...
Lördag är det DD iaf! (vad annars)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0