Bon anniversaire!

Sitter nu ochväntar med iver att min moster ska komma med posten så jag kan få min nya parfym! Har även tittat runt lite och hittat den perfekta soffan, känns så stort nu när jag letat i över en månad på att hitta en, inte för stor och inte för liten... Gäller ju bara att försöka få hem den i från Linköping...

Veckan har varit rätt så lugn, har jobbat varje dag dessa konstiga tider mellan 13-19 typ så man kan inte göra något innan och inget efter... Har fått hållt mig till att baka, vilket är ett stort problem också eftersom frysen redan är full, så nu har jag mosat in allt, vågar knappast öppna frysen...

Ikväll ska det bli tjejmys, Nelly, Tove och Frida fyller ju alla runt samma dagar, så ikväll ska vi till Frippylotion och bara vara :)

Denna vecka är rätt rolig för man känner någon som fyller varje dag,

3. Simon
4. Nelly
5. Frida&mackan har 6 år (räknas som födelsedag)
6. Tove
7. Åla, Ingela, Martin
8. Malin
9. Frippy

Så lite tajt på schemat så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0