lovlie

Är ganska trött, borde nog sova mer men drömmer så konstiga saker.. Har ju hänt tre inbrott här nu på bara några få dagar, men här finns ju inget att ta, men ändå...

Har haft en bra helg med myspys, dubbeldans och "slag i magen" de sista var kanske inte så bra...  Var dock lite träligt att städa igår ska jag erkänna, blir jobbigare än man tror med disk och torka golv och grejer... men nu ser det spakligt ut igen, det får räcka...

Var en sväng på stan igår, det bästa jag någonsin gjort kan jag säga! Hitta jeans! Jag har inte haft jeans på typ ett år, dem jag har haft är förstora eller för små och man hittar aldrig det perfekta jeansen, förutom igår! Köpte t.o.m två par! Ett par ljusa och ett par mörka :)

Och nu har jag bestämmt att det måste sluta snöa!! Så träligt med all snö och skotta och sopa överallt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0