me weekend

Sitter i soffan och äter frukost, så jädrans skönt att äntligen ha en soffa! Tog en lite "sovmorgon" idag eftersom jag har tvättstugan i morgonbitti. Även fast jag börjar vid 1 så känns det att man hinner göra rätt mycket innan jobbet, men då gäller det ju att inte sova till 12 också...

Min helg har varit kanon! Fredagen började med en frukost med Emma, var så länge sen vi sågs så kunde inte bli bättre! På kvällen var jug fyllechaffis, vilket resluterade till roligheter och min förfest började 4 på morgonen(!) För på lördagen hade Frida, Nelly,Tove och Erik sin 20 års fest! Mycket folk och mycket trevligt! Är så glad att Fanny och Lisa har kommit hem!!
Söndagen var ju dömd redan innan till pizza, så jag hämtade upp Fanny, hämta pizza och såg new moon. Måste ju säga att jag förståd inte hur alla (Lina, haha) kunnat vara så besatt av Jacob, men nu! Herregud när han sliter av sig tröjan och springer runt i shorts! Framförallt när han har klippt sig..

Kommentarer
Postat av: emma

han är ful ju, jacob :P

2010-03-22 @ 15:55:38
URL: http://mmjrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0