to fly

Äntligen helg! Passade på att fira det genom en sväng till otten igår med Josefin, Ida, Mickis, Evelina. Väldigt mycket folk dock... Fixade även min dator igår med, den har varit jättekonstig och nästan inte fungerat så min vänliga morbror hjälpte mig och nu fungerar den! Är glad att jag slapp köpa en ny...

Idag åkte jag in till stan redan runt nio för att vara lite vuxen och storhandla. Dock slutade ju med att jag kom hem med lite övrigt också inte bara mat.. Dock har jag ingen kamera just nu tyvärr.. Men är super nöjd med mina kap!

I kväll vet jag inte riktigt vad som händer, det är ju dubbel, kan ni tänka er att jag funderar på att inte gå på dubbeln detta har inte inträffat någon gång i historien ännu!!


såhär ser min nya soffa ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0