Onzdag utan otten a la Frida&Fanny

Måste ju dela med mig av min onsdags kväll till världen! Den går inte att beskriva lika bra som den var! Man måste vara med för att förstå....
Det börja med att jag hade kollat fel, det var inte onzda på otten..
Fanny kom hit runt sju och vi hann knappt med ett glas vin och svepa en drink innan vi gick till bussen.
På timmen som spenderades på bussen in till stan var nog bästa tiden i livet den kvällen, säger bara shota vin ur en baileyskork is the shit! 
Byta buss, extremt kissnödiga(EXTREMT), trodde vi åkte förbi rätt busshållsplats minst 3 gånger för att mitt lokalsinne är det bästa... Men när vi väl var framme hoppade in i bilen som hamnade 3 m från är bussen hade stå't stilla i typ 1 timme och väntat. (var ju väldigt kissnödiga så de var en timme...) Drack lite mer vin dock ur glas nu...
Vidare till en bar där vi satt och drack lite cider. Händelsen efter de är sensurerad pga att jag och Fanny är väldigt månna om varandra och att vi aldrig vill skiljas åt!
Nästa blev iaf Hugo där vi satt och mådde på topp! Jag lyckades ragga åt mig en arbetsintejuv på fyllan och av någon anledning tyckte de om mig och ville ha mitt cv..
Sedan blev det en taxi till en annan klubb (no names) där vi glodde på allmänt konstigt folk, har faktiskt aldrig sett så konstigt folk förut...
Sedan drog vi en jäkla efterfest för att uttrycka sig i klarspråk... Klockan 0X.00 på bussen på väg hem efter att ha blandat in norrköpings brandchef....

Bilderna från denna kväll är sensurerade och får endast vissas för privatbruk...

Tack till Tania som fanns med oss hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hhaa det där lät spännande!!

2010-03-27 @ 18:26:51
URL: http://mmjrl.blogg.se/
Postat av: fanny

HAHAHAH PERFEKT!!

2010-03-29 @ 17:46:45
URL: http://faannny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0