Ledig!

Har haft en bra helg. Jag är ledig!! så efter mitt bakande drog jag till Fredda och vickan. Var skönt att prata av sig lite med Vickan , vi tog även en skön kvälls promenad.
Så i fredags sa vi hejdå till Amanda och Lisa som ska åka till asien och resa runt... Jätte mysig kväll med bara vi tjejer och en massa tjejsnack!
I går åkte jag till stan för att köpa en kamera och en mobil telefon. Behöver verkligen båda Kom dock hem mede bara en kamera. Får hålla mig till den telefon jag har just nu, den funkar ju, iaf ett tag till...  Sen på kvällen åkte jag Alexandra, Josefin o Jennifer tilll hotellet och åt och satt och prata. Efter de åkte jag till Vickan, vi satt och kollade på massa fina bröllopsbilder, kände mig helt rörd, så himla vackra!


Så idag ska jag städa och åka till Sonstorp en sväng och äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0