det blir aldrig som man tänkt sig

Det är dem mest sagda orden som jämnt stämmer in... Denna vecka har varit sjukt konstig och med de menar jag sjuuuukt konstig. Ingenting har varit som det ska. Det har hänt så konstiga saker till höger och vänster...  Och Själv har jag bestämmt mig för att bli nykterist! Max ett glas till maten som man brukar säga...  Kanske kan hålla till jag fyller iaf!  För lördagen ska vi inte ens prata om, den är död och begraven! Vilket den verkar vara för många..  Dock var det ju den bästa lördag någonsin tills det blev en shot eller 5 för mycket...
Men livet går vidare, bestämmt mig för att fokusera på idag, orkar inte tänka på sånt som hänt eller kommer att hända! (tänk om det var lika lätt att göra det som att skriva de..) men ska iaf försöka! 

Jag jobbar på annars, stortrivs! Blev även intro på torstorp idag! I morgon jobba fram till 13 på¨hyttvägen ( min lediga dag...) och sedan utvecklingsamtal med min chef klockan ett. Och kvällen spar jag mig just nu för mig själv:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0